Om du letar efter någon du kan ändra på....då ska du inte välja mig!



Hej bloggen!

Har tänkt lite den senaste tiden. På livet och allt vad det innebär. Visst är det härligt att med 110% ärlighet kunna säga att man är nöjd just nu?! För det är jag. Jag är nöjd och otroligt tacksam för allt jag har runt mig. Jag är tacksam för alla som tar sig tid att prata med mig, vara med mig och finnas där för mig. För utan dom hade inte livet varit såhär härligt. Jag är nöjd med mig själv och självförtroeendet blir större för var dag jag blir äldre. Jag är tacksam för det fina livet bär med sig. Äventyr, kärlek, uppförsbackar och nedförsbackar. Jag är nöjd med mitt liv. På riktigt. 110% ärligt.

Åh så härligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0