Rock n' roll heart.



Hej bloggen!

I fredags kom det hit en karl och rövade bort mig.
Så denna helg har spenderats x antal mil från Skellefteå :)
Det har varit helt fantastiskt och jag ångrar inte en enda minut.
En tatuerad raggare med charm som en hel arme av gubbrackare.

Det är sånt här som gör att jag verkligen ÄLSKAR min impulsivitet.
Oftast skadar den bara mig men sånnahär gånger gör den livet finfint.

Då får väl se om han vill ses igen, time will tell :)

Fyfan vad livet är härligt alltså!
Glöm inte bort att våga!

Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0