Stress!

Hade hoppats på en lugn och skön kväll efter att jag jobbat 12 timmar. Men jag har suttit i telefon i princip sen jag kom hem och gjort bort lite småsaker. Typ som räkningar (kan ju vara bra då förfallo är måndag), packning och middagsätning. Jag har kvar disk, ännu mer packning och en dusch.. Om 2 timmar ska jag ligga i sängen och sova.. Glöm den drömmen säger jag bara! Jag sover hemma ikväll och sen ska jag sova borta i 6 nätter.. SÅ, jag måste packa för ALLA dessa dagar och det är inte något jag gör på 5 minuter.. Sen är kexet så kärleks ikväll så han vill helst prata hela tiden och jag har inte tid med det :P AAH, panik.

Nä skruva upp musiken och fortsätta min panikpacking (= prova outfits så jag har så det räcker till alla dessa dagar.)... HAR INTE TID ATT BLOGGA, ÄNDÅ SÅ GÖR JAG DET! JAG BORDE SKJUTAS..

PUSS!!!!!!!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0