Then he kissed me.

Drack några bärs igår och väntade på kexet som aldrig kom. Blev lite sne och just innan jag bröt ihop så loggade Bobby in på msn! Så vi körde videokonversation i 3 timmar tror jag :D Han drack öl och jag korkade upp vinflaskan. Vi sjöng bumbibjörnarna (internt och underbart) och diskuterade alla livets problem. Och skrattade massvis, han är bannemig en av dom roligaste jag vet! Och hans gnälliga Norrköpings-dialekt, så jävla charmigt! Sen då han gick och däckade (han försvann i 20 minuter, hahaha!), så ringde jag Alex i vanlig ordning :) Han höll koll på hur länge pommesen varit inne i ugnen och sen pratade vi kärlek i 1½ timma :) Sen får vi inte glömma att Simon ringde mitt i smeten och var förbannad på fjortispojkar. Åh, mina fantastiska vänner runtom i landet 

Somnade väl kanske där 6 på morgon, alldeles utmattad av rödvinet och att man pratat i tusen timmar! Fyfan så ung och dum jag kände mig :) Gick tillbaka 6 år i tiden och bara njöt.. Det går fan ingen nöd på mig fast jag inte fått kyssa mjuka läppar, åka till sundsvall och sova bredvid en varm kropp. Nä bannemig, jag står på egna ben - med världens finaste vänner bakom mig! :)

Får hämtning av Tina om en stund. Då blir det bakisbuffé - lösviktsgodis, chips, dip, cola och allt annat jag är sugen på. Sen några filmer innan jag lånar hem hennes audi över natten :) Jag har ingenting att göra bakom ratten idag så då blir det nog bra att jag väntar tills efter midnatt :P

Puss till kexet ändå. Han har försökt laga bilen i x antal timmar för min skull! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0