Tryin' to fall in love.

Varit iväg och handlat på Willys. Räknade kronor, la ner saker i korgen för att sen ta upp. Fan vad duktig jag var! Inget onyttigt, onödigt och inget sovel. Bara vettig frukost och matlåde-mat (storkok som går frysa in sen). Spaghetti och köttfärssås står på menyn sen, faen vad gött! Man kan äta "lyx" fast man inte har så många kronor kvar :)

Helt galet att det är 14 dagar kvar till löning men jag får lov att äta upp allt här hemma, vara nykterist och inte gör nå onödigt. Provar helt enkelt på livet som fattig student! Påtal om student så håller jag på att söka till undersköterska nu, väntar bara på ett arbetsintyg från kommunen och sen blir det att åka till CV och lämna ansökan :)

Fattig men glad helt enkelt! :) Nu ska jag städa lägenheten och diska. Då slipper jag ha ångest då jag bänkar mig framför tvn för hockey och gomiddag sen! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0