Underbara måndag!

Jävlar vad denna dag har sprungit iväg :P Hann inte ens med så satt jag hemma igen.. Att jobba dagtur har sina för och nackdelar helt klart. Stiga upp 5.15 = Not fun. Allt annat är fan bara bra! :) Och idag har jag tjänat storkovan! Synd man inte jobbade hela helgen, snåltarmen vill ju ha lite moneymoney!

Ska prova mig på att göra nå så smaskigt som Pastagratäng med broccoli/bacon till middag. Man tager vad man haver och jag råkar ha allt hemma så då kör vi på det :) Men först en dusch, inte lukta usch! ;) Hoppas ni andra har en minst lika fin dag! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0