Uppdate.



(Bodan ikväll. Älskar Instagram!!)

På första uppdraget i lördags så knorkade ryggen till nere i svanken. Samma skada som jag hade för 1½ år sen drygt. Kämpade mig igenom 16 timmars arbete, med otrolig hjälp från arbetskamraterna. Vi bytte uppdrag så jag fick dem som inte innehöll så mycket lyft och tunga moment. Så jag klarade mig igenom det trots smärtan. Idag fick jag mig nästan inte upp från sängen så jag bestämde mig rätt fort för att vila ryggen idag. Tina kom hit med pizza till middag och lite värktabletter. Sen åkte vi ut en liten sväng så jag fick mig ut från lägenheten. Var så fint ute med dimma och solnedgång. Tack för det hjärtat mitt!

Nu har värktabletten slutat verka och min rygg har börjat döda mig på riktigt igen.

Kill me.


Kommentarer
Isabelle & Timo

morr.. jag ha drage hem instagram men fattar int hur man gör!! eller ha ja tage fel program eller ä ja mongo??

2012-04-16 @ 07:20:19
URL: http://lubelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0