Viktigpetter.


Fan vilken helvetesnatt. Somnade inte föränn typ 06.00 imorse... Hur mycket jag än försökte koppla av så gick hjärnan på högvarv medans ögonen var trötta. Dålig blandning, så det slutade med att jag bäddade ner mig i soffan - åt frukost och såg tv. Vaknade 4-5 timmar senare av att Tina ringde så då var det lika bra att vakna. Ska försöka hålla mig vaken till ikväll så kanske jag får sova bättre inatt :P

Sen hatar jag då folk säger till mig att jag gör fel eller att jag inte kan. Då blir jag bara ännu mer tjurig och gör precis som jag vill - ÄNNU mer. Har en rätt stor sak på gång och he lörns att säga till mig att det är dumt. För jag kommer göra det ändå och slutar det dåligt så får jag skylla mig själv. Men slutar det bra så ska jag skratta alla viktigpettrar i ansiktet! Så, bry er om erat egna liv och låt andra leva sitt. (Finns såklart gånger man måste lägga sig i. Då folk tar skada eller då någon hamnat långt ner i skiten.)

Nu ska jag bädda ner mig i soffan igen och kika på lite spännande serier så jag inte somnar :) Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0