Ännu en helg tar snart slut.

Fin helg! Blev öl i Veronicas Buick både fredag och lördag :) Skriksjunga sig hes, en första kyss i baksätet, groggar i lokaflaskor och fantastiska människor! Är helt slut nu så orkar egentligen inte skriva men lite måste jag ju få ur systemet innan helgen är slut. Har varit mysigt att ha någon här som lagat mat, diskat och gett mig komplimanger fast jag sett ut som en påse skit. Och att få ligga i någons famn medans man slötittar på tv, det är nog det bästa i världen. Men nu ska jag ta det lugnt, bara andas och vara med mig själv. Om det sker något mer får vi se.. Jag är rätt nöjd med det jag redan har.. Jag är nog lite rädd att släppa in någon än och det finns ju bra anledningar till det. 

Nu hoppas jag bara att han vill ta det lika lugnt som mig.. Det sista jag vill är att sätta någon i en situation jag nyss genomlevde. Ett rent helvete.. Nä. Andas och verkligen känna efter. Det är vad jag har tänkt göra sista veckan på semestern!

Förhoppningsvis får jag mig iväg till Piteå någon dag för att krama Isabelle och ge Timo lite kärlek. Var alldeles för längesen nu! Sen ska jag kidnappa med Tina & Amanda till mormors barndomsställe för lite mat och massvis av prat. Sen blir det tatuering på fredag, längtar som fan vill jag lova. Sen kommunalfesten på lördag! Pjuh.. Full rulle, men däremellan ska jag bara andas!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0