Don't fear the reaper!

Har kämpat och kämpat och kämpat för att få hem en tröj-jävel från Noshame nu ikväll! Först funkade det inte att skicka lösenord, sen då jag registrerade mig igen så gick det helt plötsligt. Så jävla längesen var det väl inte sen jag beställde en tröja så dom tagit bort min användare?! Ja iaf, blev ju rätt glad och fortsatte med beställningen. Men nä, då är det någon bugg som gör att jag inte kan välja kreditkort så då tar jag faktura istället då.. MEN NEJ, då går inte det heller!!!! Fan vad besviken jag är på dom. Har handlat för flera tusen kronor tidigare och det är såhär man får tacken!

Så då sa jag FU och gick in på Shirtstore och snabbt och smidigt fick jag beställa en tröja (lite dyrare men säkert med bättre kvalité och snyggare).. Så nu väntar jag på en goding som kommer få mina gamla, urtvättade Noshame-tröjor att bli en fis i rymden.



Nu ska jag sova gott som tusan. För även fast jag kämpat mig fördärvad över en tröj-jävel så slutförde jag uppgiften. Och för att jag nu mera har en karl efter mig som kallar mig gumman.

That's fucking awesome I tell you! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0