If you really wanna know.

Kom hem 7 imorse och däckade på ungefär 30 sekunder efter huvudet landat på kudden. Sovsällskapet försovde sig men gav mig ändå en spontan kram innan han sprang iväg. Sen somnade jag om och vaknade just före Han kom hit och hämtade sina grejer. Har varit en konstig helg minst sagt men nu är jag då 100% singel igen och det känns alldeles fantastiskt! Vi pratade i fredags och nu är vi bara vänner. (Sovsällskapet, en VÄN, och Han är inte samma person.)

Har mått pyton hela dagen och umgåtts med Herr Ågren (ångest). Fick mig en riktig tankeställare igår då det råkade bli bråk. Nu slutar jag bry mig. Har inte tänkt att berätta allt för någon som inte berättar något för mig. Istället så sparar personen allt inom sig och ber mig sen dra åt helvete när jag som minst anar det. Ärlighet varar bannemig längst och det står jag fast vid! Är jag ärlig så förväntar jag mig ärlighet tillbaka. Även fast det är något som kan göra ont, det skiter jag fullständigt i bara jag får veta sanningen!

Fått en tankeställare om framtiden också. Varför dras man till skiten egentligen? Borde få mig ur alla problem innan man är mitt i det. Vill gå färdigt skolan NU så jag får packa mina väskor och fortsätta leva, förhoppningsvis utan allt det här.

Skola imorgon och sen får jag eventuellt middagsbesök. Trevligt!

Och på tisdag får jag äntligen MIN dag! Köpa god mat, ansiktsmask, massa True Blood och fundera ännu mer. Visst har jag haft en egen dag idag också, men det räknas inte eftersom jag varit bakis :p Så tycker då jag iaf, haha.. Nu se tv innan sängen! hoj.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0