Kliakliakliaklia.

Nu har helvetet börjat. Tatueringarna läker och kliar nå så jävulskt! Stjärnan som är den jobbigaste av dom alla är snart färdigläkt och det må jag säga är skönt! Dom är inte ens en vecka gamla?! Bra läkkött helt enkelt. Kom på en awesome idé till axeln igår men Anders tog ner mig på jorden då han svarade på mitt mail.. Kör vi oldschool så ska det bannemig vara oldschool och då funkade inte riktigt min idé :P Rackarns.. Får göra det någon annanstans då :)

Nedräkning till nästa tid! Imorgon är det 15 dagar kvar.. Woho! :)

Country är djävulen själv måste jag också få säga! Satte igång countrylistan på spotify nu när jag kom hem och fan också. Jag trivs ofantligt bra just nu, med mitt singelliv och med allt därikring.. Men när jag lyssnar på country vill jag bara lägga mig ner och dö för jag är så ensam.. Farligt värre, eftersom jag kan ändra min civilstatus inom en vecka om jag så vill. Men jag vill inte! Jag vill vara själv och därför ska jag bannlysa countryn tills jag känner annorlunda..

Och nej, jag är inte divig som säger att jag kan ändra min civilstatus. Det är bara ren och skär fakta. Men man är två om det och jag är inte redo. Iaf inte nu och det vet han om. För kanske kan det bli han. Jag måste bara få ta det i snigelfart och så är det med det.. Kärleken kommer när man minst anar det så jag är inte orolig. Vem det nu blir och när det nu blir :)

Pjuh! Är inte livet komplicerat så gör man det komplicerat! ;) Nu ska jag lösa korsord och lyssna på peppmusik medans pennan glöder i korsordstidningen. Pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0