Me don't like.

Jag är rånad! Två st uttag på internetbanken på 842 vs. 816kr har dragits från mitt konto?! Jag fattar absolut ingenting så måste in på banken imorgon... Satans kukhelvete! Hoppas dom har privilegium att kolla vad det är för nå företag som dragit skiten och hur fan jag får igen pengarna!!!! Har inte råd att förlora 1600kr bara sådär!

Blä. En del dagar ska man nog aldrig vakna tror jag. Förlorat pengar = Check. Saknar Marcus = Check. Jag borde få stryk bara för att jag lever idag.. Ska grina en skvätt och sen ska jag försöka sova så jag får mig iväg på banken tidigt imorgon!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0