Oh, I'm on fire.

Sprungit som en galen get på stan idag. Först banken, sen polisstationen och sen banken igen. Var en snygg polis som tog emot anmälan iaf.. Namnam :) Kan polisen vara fula? Jag har då aldrig sett en ful polis nu när jag tänker efter.. Men nu är det gjort och då är det bara att vänta på papper så jag kan springa på banken och få igen pengarna.. Skulle tydligen gå fort och smidigt! Räknar med att innan nästa helg har jag fått igen pengarna men man vet ju aldrig.

Har fått låna pengar av Sara så jag får mig till Holmsund på fredag för tatuering.. Åh vad glad jag blev att jag fick låna en slant! Vill verkligen få klart armen nu och förhoppningsvis blir det sista sittningen på fredag! Sen ta det lugnt en stund och kanske börja planera för att fixa till ryggen? Hm.. Mycket jag vill göra men måste ju spara pengar så jag får mig en amazon kombi innan nästa sommar också :) 

Nä, en dag som gått från förtvivlan till glädje. Tur man har fantastiska vänner som håller en uppe på fötterna. Och mamma ska bjuda på middag idag på Bishops + en öling, så ska cykla ner till stan :) Sen får vi se om vi hinner med en film på bio också.. Åh, jag är så bortskämd men nu behöver jag det verkligen! Fattigare än en kyrkråtta men vad gör man inte för ens brinnande intresse för kroppskonst. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0