Satan i gatan!

Fick veta en smaskig grej idag som nu får mig att skratta. Först blev jag ledsen, sen arg och nu är det komiskt.. Jasi! Vilka folk man kan ha runt sig utan att egentligen känna dom.. En del kan verkligen spela teater! Men nu är denna teater slut och hallelujah för det :)

Jag tycker alla har en rätt att tycka och känna vad dom vill. Men som sagt, ärlighet går längst och rykten tjänar inget till. Jag hoppas bara folk är kloka att veta sanningen, eller åtminstone våga säga sin åsikt. Det är allt jag kräver och funkar inte det, fine - Dra åt helvete :)

Puss och kram till dom som står bredvid mig i vått och torrt. No drama, just love!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0