Silhouettes.

Såg Marcus igår förresten! Då vi körde till Umeå så stod han och rökte vid sin lastbil bredvid E4:an. Kände igen hans fula gröna keps och hans gångstil. Sen då jag ligger och blir tatuerad så skriver han "Nu kör jag förbi där du bor :)".. "Sedär! Jag är i Holmsund och tatuerar mig jag :)".. Sen fick jag inget mer svar.. Ärligt talat känner jag mig nöjd nu. Han behöver inte skriva nå mer, jag har som fått en avslutning nu. Han brydde sig om mig lite iaf, som svarade på första smset jag skrev. Det var nog allt jag behövde veta! Sen trodde jag att det skulle hugga till mer i magen då jag såg honom igår, men det blev som mest en trevlig chock. Tänk vad lite som behövs för att allt ska kännas så mycket bättre :)



Stjärnan kommer bli en pain in the ass har jag förstått nu :) Jävligt fin är den men jobbigaste stället hitills jag har tatuerat.. Hur jag än sitter, ligger, står så råkar den alltid komma i kläm.. Sen tänkte jag.. Var tror ni om att göra lite leopardmönster på axeln som avslutning? Eller blir det helknäppt? Snälla ge mig era åsikter för jag är splittrad! :)

Och när nästa överarm ska tatueras så ska en exakt likadan stjärna sitta på andra sidan! :) I början tyckte jag den var lite knäpp men nu kan jag inte sluta titta på den.. Passar så otroligt fint ovanför donnan och då jag tittar mig i spegeln så är det den som nu är i fokus :)

Nu ska jag göra mig redo för fest.. Sprit, plastfolie och ett glatt humör ska packas med ;) Ska försöka ha tatueringarna fria så mycket det går men om jag följer med på folkparken är det nog bäst jag plastar in! Puss på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0