Tänk att så lite kan göra så mycket.

Han fortsätter att svara. Jag har lovat mig själv att den gången har slutat svara så skriver jag inte ett andra sms och hittills har jag inte behövt det. Jag känner ett lugn i min kropp jag inte har känt på väldigt länge. Tänk att några ord, bara allmäna jävla ord, kan göra det så mycket bättre. Han gör massvis av smileys och svarar relativt fort för att vara honom. Har han saknat det här lika mycket som jag? Jag har inte ens ställt frågorna jag så länge har velat ha svar på. Det behövs inte. Han svarar. Han ger några sekunder av sin dag för att skriva några ord till mig. Ord som för en annan människa inte skulle betyda mycket, men som för mig betyder frid. 

Det kan gott stanna här om det så vill. Det här är kanske det jag behöver för att få bort honom.
Få avsluta Oss på ett bättre sätt, att göra smileys och småretas över sms. Tänk så enkelt!

Nä nu ska jag fortsätta tvätta och sen hämta min SOA-tröja på Ica  Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0