Tatueringsfeber.



Bjuder på ett fult collage som jag knåpade ihop i telefonen ikväll :)
Förövrigt är det jävligt svårt att fota stjärnan måste jag säga!
När jag viker armen far den liksom överallt och ser krokig och sne ut.
Kan garantera att den är rak och vacker, inte sådär avlång på armhåls-fettet ;)

Gode nöjd över dagen och peppad på sista sittningen den 30:onde Augusti!
Måste bara komma på ett motiv som ska sitta på axeln.. Ett avlångt smalt.. Hmm..
Har ni tips på nå läckert får ni gärna hjälpa mig! Allt utom det motivet är ju som klart.
Ska fylla i färgerna i fågelburen nästa sväng också, nu körde vi bara linjerna.. :)
Sen äntligen binda ihop allt så det blir ett stort projekt istället för nå små tjaffs.

Är så grymt nöjd med min tatuerare på Port Royal. Snabb, duktig och småknäpp ;)
Idag diskuterade vi älgjakt, öl, rövarfester, bilklubbar och allt sånt som är trevligt.

.

Skulle egentligen på klubben och festa ikväll men fick tatueringsfeber då jag kom hem från Umeå.
Fick bli en film i soffan och sen flytta datorn hit till sängen för mer filmmys. Är galet slut!
Får se om man är lite fräschare imorgon eller om jag kör en myskväll då också..

Kanske man bara tar en promenad till Anna, grillar och är med på förfesten sen gå hem igen..
Kände inte för att trängas med massa folk på kommunalfesten faktiskt. Blä för folk! ;)

Nä, sova nu och lämna alla bekymmer för en stund.
Men som vanligt har jag bara lyxproblem så jag klagar inte!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0