Travelin' soldier.

I måndags var jag själv hela dagen, åt middag/såg bio med mamma och sen hem igen. Igår väckte Tina mig och ville ha kaffe, sen åkte jag ner på stan och sen hem igen. Idag har jag bara varit på Ica annars har jag varit hemma och pysslat på. FAN vad jag trivs att vara själv ändå! Det är först nu jag känner att ett äventyr ikväll skulle vara kul.. Men sen tänker jag att njaa. Spar pengarna och vänta tills imorgon då det bär av till Stensund över dagen :)

Hur fan ska jag klara mig då jag skaffat pojkvän? :) Måste ju helt klart skaffa mig någon som vill vara själv i garaget så jag kan få vara själv då det behövs.. Eremit-Elin. Nejmen jag har haft så otroligt fullt upp mina första 3 veckor av semester att jag känner det här behövs. Få vila upp sig lite innan jobbet börjar om. Fy, vill inte ens tänka på det..

Men sen jävlar:
Stensund imorgon.
Tatuering/Fest på pentagon fredag.
Kommunalfest på lördag.
Bakis deluxe med bingolotto söndag.

Nu hoppa in i duschen och sen bädda ner sig med glass och film.. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0