We will rise above all the ends.




Min finaste fristad fylld upp till taket med saker och minnen. Mitt dyrbaraste där tårar gråtits, skratt ekat och samtal frodats. Min hemliga borg som endast släkt, vänner och de finaste flörtarna fått se. Inget mer, inget mindre. Min underbara lägenhet ska under helgen bli hem till en till. En jag kan krama på morgonkvisten och slåss om bästa platsen i soffan med på kvällen. Det kan bli katastrof eller alldeles underbart. Jag röstar på underbart!

Ha en fin helg nu vänner :) Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0