We're gonna live.

Var och gjorde ett bus ikväll med lite bilfolk för Daniel fyllde ju 30 år i lördags :) Ska bli kul att se hans reaktion! Eftersom jag inte har någon aning vem som läser så får det vänta med bilderna på buset tills han sett det! :) Puss på gubben iaf! Världens bästa gubbe! :)

Igår blev det fest först hos Anna, sen folkparken och till sist kurjan i Skehamn.. Köpte inte en enda öl själv så blev en väldigt billig kväll får jag lov att säga :P Och så träffade jag Harald på kurjan så vi stod i en timma och pratade.. Vi pratade bland annat om att vi skulle vara så otroligt bra ihop, men att det inte gick för jag är ju Elin.. och Elin är ju Elin! Förstår ni? Man vill ju inte förstöra saker med kärlek då det är rätt fint med att vara vänner.. Inget tjaffs utan bara roligheter :) Och ja, jag var kär i Harald då jag var yngre men eftersom han är 2 år yngre vågade jag inte erkänna det :) Haha!

Sen tänkte jag på en annan vän som är världens finaste han också! Grejen är ju bara den att om några år får jag gå på hans begravning. En hemsk tanke, särskilt med tanke på hur underbar han är. Han dömer ingen och lever livet till fullo. Han pratar aldrig om morgondagen, bara om idag. I sommar har den tanken vaknat, att han har en sjukdom som läkarna sagt kan göra att han inte får uppleva sin 30års dag. Vi är samma årgång och nä fy. Inte tänka på det, bara tänka på att leva livet som han gör! Alla dagar.

Texten bara flyter ihop till en gegga just nu.. Kanske blir knäppa meningar men ni får ha överseende med det ikväll. Ska lägga mig och sussa nu, så jag orkar med mitt första arbetspass efter semestern imorgon. 7.15-15.30, skönt med en mjukstart - förutom att behöva kliva upp tidigt då ;) Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0