Äh-okejrå...

Inte peppad på fest men det beror nog på att jag, sitt ful som fan i soffan i min mysigaste morgonrock.. Och snön slutar inte singla ner utanför fönstret.. Jag börjar nog bli gammal eller så är det min kropp som inte vill bli lika bakis som den blev i söndags :P Äh, ska fara ut iaf. Tror jag lämnar groggen hemma iaf och dricker vin/öl.. Karatefylla är jag deffinitivt för gammal för! :)

Kaffekoppen gav mig då lite energi iaf! :)

Och humöret är ju glatt.. Så det här ska nog gå vägen bara jag får några tutingar i mig och har finfolket runt mig! Lät som vi blir ett stort fint gäng ikväll och då kan man ju inte vara bitter! :) Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0