Bakis Deluxe.

Har verkligen mått piss idag! Blä för alkohol :) Nä men det var nog klokt av mig att inte ta en tvådagars i helgen för då kanske peppen hinner komma tillbaka inför Julfesten nästa Lördag. Nu vill jag inte ens tänka på något med alkohol i.. Men en hård arbetsvecka ska nog kunna locka fram den igen ;)

Förutom att jag har sovit Harry Potter, sett två andra filmer som visats på tvn och nu ett avsnitt Så mycket bättre - Så har jag kollat flygbiljetter och kryssningar. Yes! I Januari bär det av med ett hemligt resesällskap :) Måste ju bara få säga att man är ju dum som aldrig åkt iväg tidigare! Är ju hur billigt som helst och smidigt som attans. Flyg ner till Stockholm, sova 2 nätter på båten och sen traska runt en dag i valfri ny stad. Har inte bestämt mig för om det blir Riga eller Tallin än. Men jag ska nog hinna med båda städerna nästa år så sprollar ju egentligen vilken man väljer! ;)

Nä nu fick ni en karamell att suga på och jag ska slänga mig i sängen och sova en låååång natt! :) Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0