Bläaaäaä

Inte peppad på jobb! Mest pga att det är kaos inne i stan.. Ska och hämta kommunbilen i Pantern-garaget och det kommer inte att gå.. Och svära högt får jag inte göra heller eftersom jag har med mig en karl på inskolning ikväll.. Och sen har jag inte jobbat med nya schemat så känns halverst att lära honom hur man läser av det/planerar.. Äh, han får bara lära sig vad som sker hos olika brukare.. Det andra får mina duktiga kollegor ta nästa vecka då han ska inskolas mer ;)

Sen är jag så förbannat jävla less på SNÖ! Ja ni läste rätt.. Inte en enda dag de senaste veckorna har det varit snöfritt utan snön faller ner och faller ner... och traktorn är ALDRIG och skottar då jag är borta utan bara då jag tar sovmorgon eller ja, sånt. Äh bara hålla tummarna att bilen fortsätter sköta sig fint och inte köra fast ;)

Hoppas denna kväll flyter på bra så jag känner mig peppad på att jobba resterande 4 dagar! Pöss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0