Fullt ös!

Ja nog tusan är jag glad över att alla kvällar har varit lugna denna långhelg iaf! Dagarna har ju varit helt galna då det har gjorts bort tusen saker. Idag handlade jag och Nina nyårsmaten, sen fick jag lov att lämna igen nyårsklänningen för att jag tagit fel storlek och den andra storleken inte fanns kvar :/ Så kanske den rosa får pryda min kropp imorgon, vi får se vad brudarna säger! :) Sen vidare på klubben och städa, fixa, duka och dekorera.. Tror bannemig klubben aldrig varit så ren som den är nu, i några timmar till dvs ;) Sen när jag kom hem var det bara att fixa till köttet och lägga det i marinad.. Sen plocka bort här hemma för imorgon kommer brudarna vid 11 och så ska vi fixa oss i ordning tillsammans! SÅ mys. Det känns som morgondagen blir underbar! :)

Får passa på att säga gott nytt år och skicka världens fetaste puss till Han. PUSS!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0