Ink Master Sverige.

Fyfan vad jag vill bli tatuerad av Malin i Ink master! Fast helst hade jag velat vara hennes bästa vän! För hon är verkligen hur snygg och härlig som helst :) Farligt att tycka tatuerade damer är snyggt, för då vill man bara fortsätta fylla sig kropp med bläck... Vi får se hur länge jag kan hålla mig borta nu! ;)

ÄR SÅ JÄVLA PEPPAD! Vill timmarna ska fort så jag får börja supa snart! :) Ringde Veronica nu och halverst skrek för jag var så peppad.. och sa att jag mest troligt kommer somna innan klockan 20 ikväll ;) Haha nä men nästan! Har lyssnat på Let's do it again några gånger nu och lär fortsätta ett tag till.. Den är livsfarlig!! :)

Nä raka bena och noppa ögonbryna så man känner sig lite mer frääsch! Puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0