Just a manic monday!


Fått rå om Timo alldeles själv idag faktiskt, om så bara för några fjuttiga halvtimmar men storhjärtat är glatt av qualitytime med lillhjärtat!! :) Sen snacka massvis med skit med gummsan för att sedan avsluta vistelsen med en god pizza innan hemgång :) Nu är det ju bara såhär att någon av dessa familjer (ja, jag är min egen familj) måste flytta!! Antingen kommer ni HIT med erat pack eller så kommer jag DIT med mitt pack. Timo växer så det knakar och Isabelle behöver jag för att snacka skit och bara vara! Så är det bara. En flytt måste ske! ;)

Förutom en massa kärlek så saknar jag skolan? Ja. Jag är galen men det är så fruktansvärt roligt att lära sig något nytt eller vidareutveckla det man redan kan.. Och sen så vet jag att när skolan är slut så börjar ett helt nytt liv! Nytt jobb och i vilken stad det jobbet är får vi ta sen. Och kanske är det min tur att ha en sparkande bebis i magen då?! Jag är såååå sugen men karl och utbildning saknas.. En av dom klarar jag solklart av iaf och den andra får komma då den kommer :) Tur jag har mina extra mini-människor tills jag får mina egna mini-människor 

Nä nu ska jag sova för imorgon blir det som sagt hälsa på Lina och hennes mini-människa!! :) Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0