Klart o betalt.

Yes nu har vi bokat flygbiljetter och kryssning 17-19 Januari och sen blir det att göra Stockholm osäkert 19-20 Januari. En liten långhelg som kommer alldeles perfekt i tid! Känner mig allmänt less på allt som har med livet att göra så att ha något att se framemot känns som räddningen nu :) Att jag nästa lön även ska boka konsertbiljetter och flygbiljetter till Februari gör ju inte saken sämre! Känns som en bra grej att ha en fin grej varje månad på det nya året! Först kryssning i januari, Jerry Williams i februari och sen fyller jag 25 år i mars! Året kan ju inte börja bättre :)

Känns bra att vara lite impulsiv och knäpp igen! Var alldeles för längesen jag hoppade ut från stupet. Och ja, jag vet att jag tjatat om det i flera år nu men det är sååå hälsosamt att göra det ibland. Inte veta hur saker ska sluta men veta att det är precis vad man vill. Have no regrets.. Just live!

Har sett en mongoäckligfilm jag bara måste tipsa om också! Sinister. Äckligaste jävla filmen jag har sett på flera år och jag måste erkänna att jag längtade tills den var över. Måste se den igen fast med sällskap.. Missade ju ungefär hälften av det äckliga bara för att jag gömde mig under filten ;) Blir kanske tuffare rond 2 med sällskap som kommer vara räddare än mig ;)

Nää försöka sova så jag lyckas vända om dygnet. Börjar ju jobbet 7.30 nu tisdag-fredag. Pöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0