Lite shopping.


Väldigt girlygirly shopping idag! Rosa klänning, spetsklänning (som ni får se efter nyår), blingbling, tröjor med paletter, en jättefin jacka/cardigan/övertröja med finaste kragen (som ni också får se efter nyår), silvrigt nagellack och brösthållare. Mest nöjd är jag nog över mina 2 nya klänningar som hänger fint i min samling. Den rosa ovan (som var omöjlig att fotografera) hade de perfekta 50-tals snitten och satt som en smäck! Att den sedan kostade 99kr (fullt pris var 699kr) gjorde mig bara överlycklig! :D Sen älskar jag att hitta nya klänningar jag faktiskt inte har redan, och en chockrosa skapelse saknade jag helt klart!

Blev en till myskväll hemma idag. Att faktiskt ladda batterierna och bara vara är underskattat. Alltid missar man något roligt men så är ju livet och är kroppen slut ska man lyssna.

Imorgon ska vi handla inför nyårs och städa upp klubben inför nyårs. Pojkarna ska bygga långbord och maten vi har planerat kommer bli awesome! Bara hålla tummarna att vädret är med oss för att stå ute i snöstorm och grilla är ju ingen hit ;) Är peppad som tusan för årets sista, och hårdaste, party. Fina människor, ett helt flak med goda alkoholhaltiga drycker och ja, bara bäst. 

Nä sluta ordbajsa och poppa popcorn, för att sedan se The Stig-Helmer Story! ;) Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0