Mistletoe

Jag har som aldrig förstått det där hatet till Justin Bieber.. Jag antar att det är för att USA tycker att han kom från ingenstans och sen blev han överallt, sen blev dom less? Ja iaf, han har några riktigt sköna låtar och det står jag för. Till exempel Mistletoe, en härlig jul-låt utan att man blir less på den efter några dagars spelande.. Sånna låtar tycker jag om! Så jag kan nog inte hålla med (ungefär) resten av världen att han är sämst och jobbig. Bra musik gör han hur som helst.

Pratar barn och åldersskillnader i förhållanden med en kille på facebook. Egentligen borde jag fråga varför han la till mig på facebook från första början för vi har inte pratat mer än 1 gång live och det var då jag var 14 år... Så lite mystiskt att han ville bli vän.. Men he kommer väl upp nångång :P

Nä börja försöka få kroppen att bli trött.. 5 timmar natten till idag var långt ifrån tillräckligt så ikväll ska jag fan sova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0