Reggae och långhelg.

 

Helt klart hetaste låten just nu fast snön är vit utanför och en strand på Hawaii känns miljoner år bort för denna kropp. MEN så satans skön låt! Och vilken fantastisk röst han har i refrängen. Reggae är fan inte dumt! :)

Har insett att jag kommer att jobba ihjäl mig på det här nya schemat. Inte många lediga dagar och när man kollar hur mycket jobb det blir då skolan börjar om så är det fan bara att bita ihop. Måste verkligen ta vara på mina lediga dagar framöver.. Vila.. Träna.. Umgås.. Plugga.. Ja, som sagt. Blir tufft! Men jag ska överleva. Jag ska klara av mina 83% så länge jag kan och så får det fan bli. Visst hade det varit skönt att bara jobba halvtid men jag måste ju kunna leva också.

Nä nu ska jag fortsätta lyssna på denna på repeat för att fira långhelgen som är till tisdag 7.30! Grogg, Buick, Äventyr och kanske ett besök. Känns fint! Sen träna på måndag om jag nu är ensam då dvs :) Pepp på livet är jag i alla fall! PUSSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0