Sammanfattning.

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
Massor, men att kunna skriva upp vad det handlat om är en annan femma.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja och nästa år kommer ännu fler bebisar! ♥

Dog någon som stod dig nära?
Ja. Den mest underbara människan jag någonsin kommer att få betalt för att umgås med. Finaste, finaste gubben. Men jag bär med mig hans kloka ord, leende och allt, verkligen allt, tar jag med mig.

Vilka länder besökte du?
Detta år blev det bara resor inom Sverige. Men fyfanken vilka resor det var ändå! :)

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Ett 110% fungerande hjärta, inga jävla hjärtekross tack. Sen äntligen åka till Västerås och PBM igen!

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?

Datum är inte min grej, men vissa dagar har etsat sig fast.


Vad var din största framgång 2012?

Att jag äntligen fick börja skolan, om än inte officiellt i en vårdklass. Att jag äntligen börjat säga till på skarpen då det är något som inte stämmer, som i jobbet till exempel. Kämpa för mina rättigheter.

Största misstaget?
Jag ångrar ingenting.

Bästa köpet?
Flygbiljetter som tar mig ut på äventyr den 17 Januari 2013.

Vad spenderade du mest pengar på?
Nöjen. Har varit ett riktigt partyår och massvis av äventyr.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Varje gång jag får träffa Timo och se honom utvecklas. En livslång kärlek kom till världen 24 November 2011 och det går inte förneka att han nog gör mig gladare än någon annan. 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?
Eddie Meduza (flera stycken), Travelin Soldier och True Colors.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag vill tro att jag har varit gladare 2012 än 2011. Så vi säger det!

Vad önskar du att du gjort mer?
Lyssnat på magkänslan, och ja.. Ibland även min mor! ;)

Vad önskar du att du gjort mindre?
Festat fast jag inte velat, men det har jag blivit bättre på senaste månaderna!

Blev du kär i år?
Yes and that motherfucker broke me down.

Favoritprogram på TV?
Allt med djur i och Sons of Anarchy.

Bästa boken du läste i år?
Skolböckerna och dom lusläste jag inte direkt. Men det är de enda böcker jag läst i år!

Största musikaliska upptäckten?
Djup, svår och fin musik. Var några år sen jag lyssnade på sånt.

Något du önskade dig och fick?
En Samsung Galaxy S2 och fy så bra. Den har blivit tappad överallt och nu i snökaoset har den även bevisat att den är vintersäker (snö i fickorna). Jag tycker om när dyra saker verkligen håller!!

Något du önskade dig och inte fick?
En sambo att bråka med kanske? Och på min 24års dag väcktes detta behov... En bebismage.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Hade vänner/familj här från morgon till sena kvällen. Vi åt, skrattade och fikade hembakat.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En bättre lön. Ja, pengar öppnar många dörrar.

Vad fick dig att må bra?
Familj, nya och gamla vänner, bebismys och Daniels vrålande V8a.

Vilken kändis var du mest sugen på?
JAX, alltid Jax....... Ja, han från Sons of Anarchy!!!!

Vem saknade du?
Morfar och gubben.

De bästa nya människorna du träffade?
Veronica, Adam, Micke osv osv. Ingen ska känna sig glömd, så ta inte illa upp...

Mest stolt över?
Min styrka. Mitt mod. Min förmåga att hitta hopp där det nästan inte existerar. Min kärlek till mig själv och den jag är. Att jag verkligen tar hand om de jag älskar.

Högsta önskan just nu?
Att 2013 blir det bästa året någonsin. På alla jävla nivåer! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0