Snartsnartsnartsnart.

Gick tokbra att jobba idag men alltid lika surt att göra bort den roliga turen före man gör bort den långa/tråkiga turen. 7.15-23.30 imorgon och jag är inte ett dugg peppad!! Men en bra grej med jobbet är att jag har fått ett rätt så bra schema med massvis av dagturer, långhelger och mycket jobb då jag väl jobbar. Pang på liksom, sen får man vila då man får det lugnare. Ledig nyårs blev jag också till min lycka! :)

En sak är lite dryg men jag ska kämpa med att få som jag vill och går det min väg är schemat alldeles fantastiskt! Känns nästan elakt att vara nöjd, eftersom alla jag pratat med har jag varit missnöjda. Men det är väl sådär, alltid är det någon som får det jättebra och alltid någon som får dåligt.. Men efter 4½ år inom kommunen med mestadels skitdåliga scheman så ska jag faktiskt unna mig att tycka om det här och njuta.

Nä bäst man hoppar i säng så man får sig några timmars sömn iaf! Puss

Ps. Rubriken menar att det snart är måndag ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0