Think about what you trying to do to me.

Ah. Bara världens jävla pirr i magen nu alltså! Har som landat på fötterna nu, efter att bara haft det flygande i tanken. Det känns helt klart som rätt val och det mest naturliga valet just nu. Ska försöka sluta tänka. En månad. Jag vet att den kommer flyga förbi och sen står jag där med spaghettiben och undrar vafan-i-helvete-gör-jag-här-ditt-jävla-dumhuvud! Den känslan har jag faktiskt saknat. En spänning som kommer ur detta ovetande. Men nu idag är jag nervös. Jag landade ju för i helvete nu. Jag börjar bli för gammal för det här!

Raderat Marcus nummer och även hans syskon. Enda anledningen att jag hade kvar det var ifall någon av dom ringde och min jävla hitta.se-app inte fungerade så jag kunde se vem som ringde. Men nu är det gjort och den sagan är nu avslutad. Lite dumt att jag hängt kvar egentligen, för en blind hade sett vilket spel han spelade med mig. Han fanns ju förfan i mitt brustna hjärta hela sommaren och det är helt fel. Svin ska ut från livet lika fort som dom kom in i det!

Aaah jag och mina karlproblem. Jag har faktiskt distans till allt nu. Förutom det faktum att jag åker på kryssning med en karl i Januari. Men jag kan nog inte leva ett liv utan kärlek. Vad det nu än är för kärlek så måste den finnas där på ett sätt eller ett annat. Jag måste få bry mig, tycka om och tänka. Så kommer jag nog vara hela mitt liv även om det nu vore så att jag blir en jävla kattkvinna (blä på katter).. Då kommer jag väl fantisera om gubben på charken.. Haha! Nämen ni förstår. Ett liv utan kärlek är inget liv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0