What becomes of the brokenhearted?

Var kul igår och massa givande konversationer :) Sen kickade jag ass i biljard, 3 gånger på rad om jag får skryta lite! Sen blev jag illamående så då drack jag vatten och lekte bartender sista timmarna.. Det kan inte alltid gå som man vill men jag mådde då gode bra idag som tog det lugnt igår :) Min kropp verkar ha blivit en äkta mespropp som tycker en öl duger gott och väl, men inget mer.. Och nu jobbar jag ju tokmycket i 2 veckor framöver så då får kroppen ha vilopaus från giftet! :) Bestämde mig igår för att nu ska jag bannemig sluta röka också! Så nu är det bara så, gav bort mina sista cigg till Adam och sen somnade jag gott.. Är ju egentligen bara en social grej för mig eftersom dom röker inne på klubben osv. Men nu är det nog, får spara pengarna och köpa dyrare/godare snus istället för slanterna jag sparar in! :D

Imorgon bär det av till Piteå för att fylla på kärleksbanken igen och hitta lite energi att ta fram då det är tungt framöver.. Är det någon som alltid får en bra humör så är det Isabelle och Timo :) Man behöver inte göra nå speciellt och vi kan i princip sitta i tystnad men energi bara flödar in i mig :)

På tisdag bär det av till en annan energi-givare som äntligen flyttat till kommunen igen! :) Fantastiska Lina och lillskruttan hennes som jag bara träffat tvärt då vi fikade för någon månad sen. Ska bli kul att se hur huset ser ut och snacka skit om allt möjligt. Mest om karlar skulle jag väl tro för Lina är expert på mina karl-problem.. Hon har varit min klippa på jobbet och när hon bytte jobb/flyttade/fick barn så märktes det på humöret.. Och karl-problemen blev bara större då min kärleksguru var borta ;) Men nu får hon sagt styra upp det igen! Hihi.

Tacksam för de fina i min närhet och tacksam för alla energitjuvar/svin försvunnit från min närhet nu. Året som varit ett enda virrvarr kanske slutar med ett lugnt inre och det är bara mina käras förtjänst! :) Nä nu ska jag sova och ladda för en fin vecka! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0