Bubben!



Haft en underbar dag! Först jobba några timmar och det var hur trevligt som helst :)
Sen shoppade jag lite LP-skivor på myrorna innan jag åkte vidare till Tina..
Vi käkade thailändsk kycklingsoppa till middag och sen färgade jag hennes hår.
Hennes dotter Amanda är ju helt underbar :) Fick mysa lite med henne :)

Idag har jag och gubben smsat heeeela dagen + 30 min telefonsamtal..
Saknar ihjäl mig ungefär! Men snart är det äntligen måndag igen

Aaah, allt jag skriver ser cp ut. Bäst jag låter bli och låter tankarna förbli oskrivna.
Ibland är det faktiskt bäst, fast jag vill skrika ut till hela världen vad jag känner!

Puss på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0