Drama-queen!

HA. Allt stämde. Allt som jag trodde stämde!!! Jag inbillade mig inte.. HA.
Så kul att ha rätt fast det var en rätt tråkig grej jag hade rätt om..

Nu har det iaf ordnat upp sig. Alltså. På riktigt folket. Ärlighet vara längst!
Och frågar man inget - så får man inget veta. Klyschor hit och dit menmen..

Jobbat 6.20-18 idag, lunchdejt med gubben och nu ska jag snart dit och se på film en sväng.
Borde sova.. Men.. Jag vill ju vara med honom också! Så sova får jag göra nästa vecka :)

Nä, packa och fixa.. Sen ut i kylan igen! Vad gör man inte för ensamma gubbar :) Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0