Experten på att skjuta upp..

Har varit på lustigt humör nu ett tag.. Idag förstod jag varför! Mens (i mitt fall flytningar) och mensvärk.. Har verkligen haft noll ork för livet den senaste tiden, förutom kärlek och jobb då.. Men nu fattar jag ju hela grejen.. Var över ett halvår sen jag fick "mens" sist så det är klart jag blir knockad när det väl kommer.. Jaja, då vet jag att p-staven fungerar iaf.. Inga bebisar i min mage, än.

Struntade i att tvätta idag.. Nog fan klarar jag mig till måndag nog! Om int annat får jag väl tvätta trosor hos Tina i nödfall :P MEN.. Jag diskade bort det stora diskberget och gjorde veckans första vettiga middag! Pasta med fläskfilé och jag kan meddela att det blev så gott att jag ville dö då jag åt :D Perfekt med så goda matlådor i frysen!! :)

Nu ska jag diska bort alla kastruller från matlagningen och sen ta mig en kokhet dusch innan jag bäddar ner mig i sängen igen.. Jag lever numera i sängen, bara så ni vet. Serier, filmer och nörderier.. Lovely! Man måste ju passa på att slappa då man kan :) Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0