Fniss :)

Gubben är snart hemma i stan igen :) Hoppas han hinn komma så jag int missar BB.. Hahaha! ;) Han har lovat mig att jag ska få se, så han får faktiskt skylla sig själv att jag är en BB-nörd nu :) Ska bli så otroligt härligt att sova bredvid honom! Jag tror att under det halvår vi setts så har vi kanske missat 2 måndagar, annars så har vi alltid sovit med varandra då han kommer hem från jobbet :) Fin tradition! Nu blir jag ju bortskämd och får hämtning också :) Fina fina fina fina gubbe!

Skulle ringa och boka tatueringstid nu.. Äntligen svarade någon.. men då jag pratat två meningar så hör jag ju att karln pratar engelska.. Gaaah.. Så jag var tvungen att damma av min usla engelska! Anders var tydligen borta idag så jag skulle prova imorgon igen.. Bröööl!

Nä, fortsätta nörda lite tv och sen vänta på gubben! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0