Fuuuck yeah!

Jobbhelgen äro över och som jag sa så gick den fort som tusan! :) Åkte med pizza och med bingolotter i fickan till Tina efter jobbet.. Vi vann såklart inget men vad gör det då det egentligen handlar om umgänget! :) Ska nog lägga mig och sova snart, har huvudvärken från helvetet.. En kollega åkte hem med magsjuka imorse också.. Känns väl sååådär då jag bara några timmar före han spydde satt och pratade med honom.. Ta i trä! 

Förutom mens, huvudvärk, trötthet och risk för magsjuka så är jag lycklig som tusan! För imorgon kommer gubben hem och åh vad jag ska pussa på honom! Han kommer ju förmodligen vara så trött så han somnar efter jag sagt hej men jag får väl pussa då han sover dåå!!! :)

Nä sluta dags att sluta tjollra nu ser jag! Hoj.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0