Ge mig...



1. Ett barn (eller varför inte tusen), att köpa fantastiska kläder till. Från rockafella osv.
Och ja, så länge mitt barn inte har något emot det så ska jag klä dom i rockabillykläder!!



Alla bilder är lånade från Oiidesign.se..
Märkerna är Rockafella, DePalma, Kids Ink och Ruthless & Toothless.






2. Kärlek. Gubben har nyss åkt iväg och jag saknar honom till tusen redan nu! Jag kunde inte hålla mig borta från honom igår så jag åkte dit och sov.. Att han varit så fruktansvärt gullig mest hela veckan gör ju inte saken bättre heller.. Känns som en evighet till måndag då han kommer hem igen.. Men, det är ju nyttigt att sakna har jag hört.





3. Pengar. Har suttit och tittat på grejer till Timo nu i flera timmar. Hittade väl ungefär tusen saker jag skulle vilja köpa åt honom men inte har råd med. Tur han inte bryr sig om vad han får ännu :) Han är då mitt hjärtegryn så kärlek ska jag ge åt honom i överflöd. Hoppas det duger för nu! :)




Nu ska jag trolla ihop en middag, diska bort allt och sen bädda ner mig i sängen. Skjuter upp städningen till imorgon, jag ska ju liks tvätta så då kan jag lika gärna dammsuga också! Tjingeling plingpling.


Kommentarer
Isabelle & Timo

hörrdu snuttäplutt, om du vill få du ta med dig gubbrackarn den 25e:)

2012-02-07 @ 23:27:52
URL: http://lubelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0