How to mend a broken heart.



1. Sluta skriva till honom, låt honom alltid ta första steget.
2. Prata med Anders och låt han skriva tusentals kärleksfulla sms.
3. Bestäm dig för att du är värd så mycket mer än det lilla du får!
4. Fortsätt att inte skriva till honom och han kommer få sig en funderare.

"Vad tyst du varit idag då"

Jo tack, det har jag varit. Men du har varit lika tyst, fram tills nu!

HA! Nu känns faktiskt allt bra. Ska på fest imorgon med fina flickor och jag ska träffa tusen nya människor och sprida kärlek runt mig :) Gubben är i inlandet alldeles isolerad så jag vet att han kommer bli tokig! Ska bli kul hur han beter sig imorgon då han vet jag är ute och svirar.. :) Ibland måste man låta det svida lite för dom, för dom ska få inse om dom vill ha en eller inte. 

Idag har jag jobbat, varit upp till Frida och kikat på deras lägenhet en sväng.. Sen åkte jag hem till Medlefors för att få äta mormors palt (hjärtahjärtahjärta) och umgås med mina söta föräldrar.. Vi förlorade ju tyvärr i hockeyn men sällskapet var ju bäst iaf! Imorgon ska jag, mamma och lillebror ut och äta före jag drar på fest :) Rackarns trevligt!! 

Kommer bli en underbar helg, det känner jag på mig! :) Puss på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0