Lonely monday morning!

Dagen började med att jobbet terroriserade mig.. Blir alltid lika sne då dom ringer före 10 då dom vet att man ska jobba sent på kvällen.. Så jag svarade faktiskt inte! Sen ville gubben jag skulle vara barnvakt men jag kände att ne, idag är det fan min dag! Så jag har sett serier, en film, ätit lunch i sängen och typ inte rört mig en meter! Helt jävla underbart :) Klädde fan inte på mig föränn nyss!

Ska iväg och jobba 17.30-00.20, kan behövas efter alla dessa slappa timmar :) Imorgon ska jag ta tag i lägenheten hade jag tänkt! Så tur jag gjorde bort allt latande idag, nån jävla måtta får det väl ändå vara! Ha en fortsatt bra måndag. Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0