Min hjärtiga dag.

- Vaknade upp hos gubben.
- Åkte till flygplatsen för att hämta hem föräldrarna.
- Åkte hem och sov i soffan en timma.
- Fick hämtning av gubben för att hämta lunch på grillgubben.
- Åt lunch i garaget, skottade och fick igång hans rakkarbil.
- Fick åka med på premiärturen i iskall bil med öppna rutor.
- Fick skjuts hem och sen vidare på jobbet där jag sitter nu!

Jag har tänkt på en sak. Hur rädd jag är för okända människor! Jag satte mig i mitten på en tresitsig bänk medans jag väntade på planet. Bredvid mig sätter sig en karl, fast ALLA andra platser i väntsalen var lediga.. Vågade inte titta på honom så jag satt obekvämt och spelade Wordfeud. Sen när folket börjar komma in så går han fram och hälsar på en karl.. Och tror ni inte karln som satt bredvid mig var hur jävla het som helst?! Mitt ego vill säga mig att jag var vacker imorse och att han kanske hade tänkt flörta.. Vem vet liksom?! :P Dum är man iaf.

Så jaa, min dag har inte varit ett dugg romantisk men vad gör det egentligen :) Jag fick ju krama mina föräldrar jag saknat och umgås med gubben.. Då spelar det ingen roll att man sitter i ett kallt garage, på en trasig pall och äter flottig hamburgare med en skitig karl.. :)

Nä om man skulle försöka göra nå nytta innan det blir fullt ös på jobbet! Tjingeling.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0