Puss in boots.

Mycket riktigt så åkte jag hem till gubbrackaren i söndags efter jag spelat bingolotto :) Jag fastnade framför BB och han kollade saker på blocket i vanlig ordning. Men åh då vi lagt oss, få lägga sig i hans varma famn som jag verkligen älskar och låta näsan snorta in sitt knark (hans parfym). Tror han hade saknat mig han med, för då vi skulle sova så sa han "Jag somnar alltid åt det här hållet, då blir det ju att vi somnar rygg mot rygg". Sen då vi sagt godnatt så hann det nog inte ens gå en minut så vände han sig om och somnade åt mitt håll! Åh, de små guldkornen :)

Idag ville han aldrig att jag skulle åka hem så det blev att umgås heejla dan! :) Nä hujedamig! Även fast han är osmidig, oromantisk, mesig, retsam och tråkig - så är han nog den bästa jag vet ändå! :) Visst låter det som en drömprins?! ;)

Har haft vääääääärldens magknip hela hela hela dagen. Trodde att lunchen vi käkade (grå köttfärs..) hade ett finger med i spelet. Så då jag slutat jobba åkte jag på statoil och laddade upp med lite magnyttigt.. Men nä, nu när jag lägger mig i sängen försvinner magontet och blir helt plötsligt till hunger?! Men åh.

Bäst man gör sig en macka och sen bädda ner sig och se BB :)
Fy så hemsk jag känner mig.... men jag har saknat det!! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0