Sakta sakta, men säkert säkert.

Tycker om då gubben tar med sig mig till hans kompisar :) Tycker ännu mer om att märka att han tittar på mig och hans kompis som pratar med honom måste säga till honom.. Ni vet då man fastnar med blicken någonstans och slutar höra vad den andra säger.. Så gjorde gubben två gånger idag, medans han tittade på mig och log :) Hähä!

Vi får se om han hör av sig sen.. Jag har ju tänkt köra stenhårt nu med att han får jaga mig :P Nog för att jag verkligen vill vara med honom och sova hos han ikväll.. Men det får fan han fixa! Jag måste sluta vara egonyttig om honom och han måste börja vara mer egonyttig om mig! :)

Jag ringde och bokade tatueringstid nu! Wiieeho :) 3 April bär det av ner till Umeå för att fortsätta min halfsleeve! Markos tatuering ska äntligen färdigställas och sen får vi se vad mer vi hinner! :) Jag hoppas antingen micen eller ankaret kommer dit iaf :) Anders på Port Royal ska få äran! :) Det blir nog awesooome!

Nu ska jag på möte, jobb och gulliga-mamma-fyller-år-firande! Puss på er! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0