Sega lördagar!

Hade galet trevligt igår :) Kul med en tjejkväll! Har förövrigt varit en karlafri vecka nästan (sist vi sågs var i tisdags) :P Jag har gjort annat. Varit upptagen. Han ville jag skulle vara barnvakt ikväll men jag är så satans trött och seg så nää.. Har det ju så mysigt här hemma med tända ljus och min mjuka soffa :) Kanske åker dit imorgon om han har tid för mig :) Saknar honom i smyg faktiskt, är van att alltid vara med han då han är hemma.. Men ibland måste man ju få leva sitt egna liv också :)

Nu ska jag fixa ett stort lass med glass/chokladsås och se en film! :)
Hoppas alla njuter av en lat, seg och alldeles underbar lördag! Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0