Somebody to love.

Har varit hos gubbskrutten sen i fredags :) Var inte meningen men det råkade bli så när bilskrutten hans inte ville starta igår :P I fredags blev det lite öl, trivdes som fisken i vattnet med de tre karlarna :) Vi lämnade inte lägenheten en enda gång, rätt skönt med hemmafest och ölspel :) Sen måste jag erkänna att det är gooode skönt nu när vi börjat umgås utanför stängda dörrar. Våra gemensamma vänner börjar sakta men säkert veta att vi ses.. Vi är inte tillsammans, men vi tycker om varandra. Vi får se vart det slutar helt enkelt :) Han är då det finaste jag vet i alla fulla fall!

Har det helt galet stökigt i lägenheten! Var inte kul att komma hem kan jag meddela.. Så nästa vecka ska jag fan ta tag i det här! Innan nästa vecka är slut (helst gör jag bort det på en gång men...) ska jag ha dammsugat, skurat, ha diskat allt, tvättat, dammtorkat och slängt allt skräp som ligger överallt!

Ska stöka bort lite nu så Tina inte blir alldeles förskräckt då hon kommer hit. Vi ska käka middag, spela bingolotto, äta massa gott och sen blir det nog en film också :) Helt perfekt avslutning på en mysig helg! Det må ha varit kallt ute, men här inne i mig är det varmt! Puss livet.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0