Varför är sommaren så långt bort?


Sitter och planerar inför semestern.. Jag skulle behöva den nu men det är nog bäst jag väntar ;) Ska nog ta vecka 28-32 i år, en vecka senare än förra året.. PBM är inget jag känner för direkt så bättre jag lägger semestern runt Rättvik istället :) Jag hoppas det blir en spännande sommar i år, med massvis av cruising och kärlek.. Ååh, varför är det såååå långt dit?!?!


Mensen fortsätter och jag dör. Hatar då man varit bortskämd i snart 5 år (med "mens" typ en gång per år)... Då blir det ett jävla söl då den väl kommer.. JA, man glömmer bort hur det är och hur det känns.. Jävla kvinnofasoner..

Ska börja göra mig redo för jobb.. Men poff är dessa jobbfyllda 4 dagar över och jag får en lugn vecka då gubben kommit hem.. Påtal om gubbar.. Dom är minst lika komplicerade som vi är! Bara så ni vet tänkte jag, det gäller bara att få dom att erkänna det! :) Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0