You've got the love.



Smsat om allvarliga saker med gubben :) Fick svaren jag ville ha, skönt att slippa gå runt och tänka på de där sakerna.. Nu vet jag hur det ligger till och just nu är läget gött! :) Nu kan jag än en gång gå tillbaka till att känna lugnet, låta tiden gå och se vad som händer helt enkelt!

Nu ska jag springa i säng så det blir söndag nångång! Ska umgås med Tina och Amanda imorgon.. God mat och bingolotto står på schemat i vanlig ordning :) Sen blir det måndag och då får jag äntligen sova bredvid gubben igen! Tänk så fint att längta till en ny vecka, fast man vet att den innehåller 54 timmars jobb.. men minst två nätters sömn bredvid gubbrackaren :) Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0